05 December 2012

Day 5 : A photo of yourself two years ago

Gambar ini adalah rupa diri aku pada dua tahun yang lepas....

baikk ponya posing....
Kenangan sungguh gambar ini...hokeyyy gambar ini di ambil sewaktu majlis anugerah perkhidmatan cemerlang...yer tuan-tuan dan puan-puan...aku dapat anugerah ini pada tahun tersebut....sangat gembira lah kan...setelah berpenat dan berlelah tapi aii takde asma tau u olss...hihihihi akhirnya berjaya jugaklah mendapatkannya...bohong lah kalau takde siapa pun yang teringin memilikinya....memang dah rezeki aku untuk tahun itu...

Tapi sedikit kecewalah kan...nak tau kecewa apa?? kecewa sebab masa ini aku telah menggemokkans diri..hoiii terus tak nampak cantiks u olss....hoii dah tau diri menggemoks tapi takde pulak usaha untuk mengkruskan diri yang semakin memontel ini...huahuahuahua sekarang aku sudah mula sayangkan lemak-lemak yang semakin berleluasa menguasai diri aku...owhhhh sadisss tauuu....

Okeh lahh....tata


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

1 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

zaizaluvme said...

ai tk sempat gila arini nak buat entri... ai buat esok jelah, aci kan? muaahahaha....
lantak pi situ, bknnya dapat adiah pon... thithithi, esok la ai update dua sekaligus.