21 December 2012

Day 21 - A photo of something that makes you happy


Mesti pelik kan kenapa gambar di atas yang boleh membuatkan aku happy...hahahaha dengan meja kerja yang bersepah..macam lah orang lain tak sibuk...hohoho kerja yang 'sangat' digemari di hujung tahun dimana orang sedang bergembira cuti sehingga tahun baru....huhuhu

Nak tau tak kenapa?? Kalau tak nak tahu pun tak apa..aku nak bagitau jugak... kesibukan kerja dihujung tahun memang tidak dapat di elak lagi lah oleh aku selagi alu membuat kerja-kerja ini... aku hsppy bila semua kerja-kerja ini selesai hokeyy...

Itu saja..hahahaha tata


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

1 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

mama aisy said...

lame lagik nak ujung tahun balik.. enjoy lur.. ehehehe