18 December 2012

Day 18 - Something you crave a lot

saya sangat sukakan gadjet hokeyy... kalau boleh setiap bulan nak bertukar henpong baru....tapi nak buat macam mana sebab saya tidak mengkaya kan..jadi pakailah apa yang ada...hohoho

Dulu kini dan selamanya tetap menggilakan laptop vaio ini...huhuhu sampai sekarang masih belum mendapat...walaupun si acer hitamku sudah nazak..tak tau lah dah arwah ke belum sebab tak antar masuk wad ICU lagi sejak dia nazak nie...kalau ikutkan sekarang memang dia koma...huhuhuhu aku hampir mendapat laptop ini pada harijadi tahun yang sudah lepas...bila encik suami mentanya nak ker laptop tu? kalau nak jom kita pergi beli... hoii bagaikan orang yang mengantuk di sorongkan bantal...tapi aku tak amik bantal tu dan tidur...aku tolak tepi ada la si bantal itu...sebabnya aku nie berpikir masa tu aku dah menunggu hari jer untuk melahirkan hero hensem aku tu...nanti nak pakai banyak duit lagi...jadi aku batalkan niat aku tu...aku kata tidak mengapalah...nanti ada duit kita beli la lain kali...tapi tak tahu lah model ini masih ada lagi ke tidak...sampai sekarang aku masih mengimpikan kamu wahai si pinky vaio....

Satu lagi pun laptop jugak... tapi Macbook Air... hanya berangan jer lah untuk memiliki sebabnya memang tak mampu lah haiii... kalau ada duit pun akan disimpan untuk kegunaan masa hadapan...tapi kalau ada yang nak hadiahkan sangatlah dialu-alukan...hihihihi

Okeh itu saja...henpong tidak termasuk yer sejak dua tiga empat menjak mendapat cik putih gabak itu untuk besday ini tahun...ngee~~~~ tahun depan harus berfikir nak ngepow apa pulak untuk besday....hewhewhew...
 
Tata

Gambar adalah semua ehsan pokcik gugel


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

3 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

mama aisy said...

mac b00k smart wooo.. x mampu.. ehehehe

nickindajungle said...

sangat semartt okehh....nanti adiahkan eh untuk saya....hihihihihi

mama aisy said...

picca macbook dr magazine aii mampu la.. ti aii kasik adiah besdai yer.. ekekke..