17 December 2012

Day 17 - A photo of you and your family

Me with my lovely family...

Gambar ini masa aku kahwin...
Yang nie masa kenduri sebelah lelaki...
Okeh.. Semua adik beradik aku dan mak ayah aku dan anak buah aku ada..
Yang tak adanya adalah kakak sulung aku sebab dia tengah pening....
Pening kepala sebab duduk kat orang kompang..
hewhewhew...sian kat kakak....


Okeh...inilah kakak aku yang cantik tu...
Yang pakai baju MALAYSIA lagi kauu...
Semangat gitu...tapi bukan masa gi tengok bola pun..

Okeh...itu sajalah..
Tata...



::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

3 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

mama aisy said...

eh, baper org jer adek bradek kam0? x ramai yer?

nickindajungle said...

5 orang jer yunk...yg dodok tuh 3 org..2 girl n 1 boy...yg kat bwh tuh kakak solong...sikit kan...ahaks...

mama aisy said...

a'ah la.. igtkan ramai.. cam aii la.. 4 kerat jerk.. sib bek blah en.suami ramai.. meriah uolls.. hik3..