20 April 2011

::tag from miss ieyza::

1.  Berikan sebanyak mungkin ciri2 pemberi tag ini yang anda tahu.
  • berjantina perempuan
  • berketinggian lebih kurang dalam 160cm barangkali
  • berat 50kg barangkali
  • boleh dikategorikan sebagai kurus jugaklah
  • lingkungan umur 20-an
  • berambut lurus dan panjang melepasi bahu
  • dari segi perwatakan..seorang yang agak manja
  • seorang setiausaha di jabatan kerajaan
  • kurang lebih begitu lah seba sedikit ciri² nya..dia mintak ciri² yer bukan sifat jadi itulah ciri² yang saya cuba kupaskan tentang pemberi tag ini... ^___^
2. Jika dalam bumi ini hanya boleh diduduki anda dan sahabat, siapa sahabat yg akan anda pilih???
  • haruslah sahabat saya yang ada diwaktu senang dan susah...terima kasih sahabat kerana menjadi sahabatku yang paling bermakna sepanjang perkenalan kita...banyak suka duka kita lalui bersama..tentang peristiwa eksiden itu...walaupun takut tapi bila diingatkan kembali kelakar pulak rasanya..dan terima kasih jugak kerana menjagaku disaat diri ini diserang demam yang agak teruk...rindunya saat 3 tahun kita berhempas pulas mengerah tenaga untuk berjaya dalam pelajaran masing²..dan kini masing² sudah berjaya walaupun diriku takdelah berjaya mana pun berbanding dengan kalian..tapi kita masih lagi tetap menjadi sahabat yang baik...dan tak lupa jugak sahabat saya di soalan nombor 6...terima kasih sahabatku.. saya nak letaklah gambar sahabat saya..^__^
*gambar 6 tahun yang lalu..hihihi*

3. Apakah makanan yang ‘least’  andai nak makan andai terpaksa?
  • rumput (?) 
4. Sms terakhir yang anda terima.
  • duk watpe tuh...
5. Iklan paling bes…….
  • iklan makan²...macma pizza, kepci, mekdi..kerana itu membuatkan saya akan cakap...ehh harus cuba makanan ini...kahkahkah..giler kuat makan sebab tuh badan makin gem0ks... ;p
6. Upload gambar anda dan sahabat anda paling chantek…
~sewaktu kami sama² menerima APC~
  • saya nak haplod gambar saya dan sahabat saya yang ini...kerana ada sebab² nya...begini ceritanya...saya mengenali beliau ketika kami sama² bekursus semasa lapor diri bagi jawatan sekarang...berkenalan seround dua..owhh dia pun orang terengganu...cukup seminggu bekursus kami diberikan surat penempatan pada hari terakhir kursus..yess!!saya dapat satu jabatan dengan orang yang saya kenal iaitu beliau...esoknya pergi lapor diri dekat jabatan tersebut dan sekali lagi..yess!! kami ditempatkan dibawah satu unit..lama kelamaan kami jadi makin rapat sehinggalah beliau minta untuk bertukar kerana penat untuk berulang alik ke terengganu memandangkan beliau menyambung pelajaran disana...tapi kami masih lagi berhubung sehingga sekarang walaupun beliau sudah meletakkan jawatan sebagai penjawat awam kerana memilih untuk menjadi pendidik di tempat beliau belajar dulu...dan beliau jugaklah bersusah-payah datang dari terengganu dan berletih-letih pulak menolong saya mencuci umah saya sekarang ini sebelum diduduki...panjangnyer cerita saya..saya nak cakap saya pilih gambar ini sebab dia selalu cakap saya cantik (sila muntah lah) dan dia selalu cakap dia tak cantik...tapi bagi saya semua orang ada kecantikan tersendiri...dan bagi saya dia adalah cantik dalam diri saya...terima kasih menjadi sahabat saya yang terbaik...
7. Hadiah paling murah pernah anda dapat
  • tak tahu sebab tak pernah pergi survey harga hadiah yang diterima...jadi tidak dapat dipastikan lah kemurahan hadiah tersebut...
8. Hadiah paling burok pernah anda dapat
  • tak pernah dapat hadiah burok sebab semua hadiah yang saya dapat baru dibeli jadi semuanya hadiah baru lah...tapi kalau orang tuh hadiahkan saya baju bundle barulah hadiah buruk sebab second hand kan...tapi setakat neh belum lagi dapat hadiah begitu....ngaaa~~
9. Komen paling bangang tentang anda
  • kenapa ko neh cantik sangat hah?? *kahkahkahkah...pengsanggggggggg* -nak bagi pelempang pong boley sebab saya reka cipta jer neh..lalalala..
10. 5 benda menarik tentang pasangan hidup anda
  • pasangan saya ada tali pinggang yang menarik
  • pasangan saya ada jam yang menarik
  • pasangan saya ada beg duit yang menarik
  • pasangan saya ada beg pinggang yang menarik
  • pasangan saya ada pakai baju dan seluar yang menarik
  • pemberi tag jangan marah saya jawab begini sebab kamu tanya benda menarik tentang pasangan saya..jadi saya jawab la benda yang menarik itu..kalau pemberi tag tanya perkara menarik tentang pasangan saya barulah saya nak jawab tentang sifat dia...agagagaga pemberi tag jangan pening yer... ^__^
11. Kenangan paling best bersama pasangan anda
  • semua kenangan bersama pasangan saya adalah best..jadi tak dapat nak diceritakan disini bagaimana bestnya kenangan itu...
12. Kenal spice girls? ‘match’kan mereka dgn sahabat baik anda…
  • kenal..mel b, mel c, posh spice, baby spice n ginger spice...saya suka lagu² dia...♫stop right now thank you very much..i need somebody with the human touch...hey you always on the run...gonna slow it down baby gonna have some fun...(nyanyi sambil menari-nari)♫..maaf lah pemberi tag ternyanyi pulaks...nak matchkan dengan sahabat saya...haishhh tak sesuai la...they all tuh semua seksi seksa tau...tapi kalau pemberi tag paksa jugak saya suruh matchkan..saya nak matchkan lah pemberi tag neh=ginger spice... boleh?? agagagaga
13. Adiah yang paling anda teringin utk miliki?
  • i-pad
  • laptop apple
  • laptop vaio
  • iphone 4
  • volkswagen kaler kuning
  • rumah bunggulo sebijik cukup
  • dan semua la gadget² yang termahal yang tak mampu saya beli
  • next besday saya boleh la hadiahkan salah satu dari senarai yang diberikan yer..
panjangnyer saya merapu kan...harap-haraplah saya dapat menang...penat saya memikirkan jawapan ini tau...sampai naik juling dah mata neh dan sampai dah muntah hijau....


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

6 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

IeYzA azmIEy said...

saper suh ko jawab ngarut!! adoyai... ni ta paham soklan ke terlibat paham ni??? sabo jelah!!

jap3 ginger spice!! kenapa sayer dimatchkan dengan ginger????? kenapa? why?!! why??!!!

haiyooo, ta pelah jawapan anda akan dipertimbangkan untuk menang... thanks dear!

nickindajungle said...

aper pulak jawapan ngarut...betul la tuh...logik akal kan jawapan dia...wuwuwuwu dah ikut piawaian soalan tauu/... T____T

haruslah ginger spice dear...c0ba..c0ba..c0ba...kamu peratikan betul2...kalo dia wat monc0ngkan m0lot pastuh dengan pandangan mata tajam...ehh...nak sama tau ngan u...agagagaga

nurulfzz said...

jom same2 memeriahkan contest ni =)

Contest Kisah Chentaku

a_Jay said...

wooaaahhhh membaca kata2 mu itu disaat hati sedang mengelegak bisa membuatkanya tiba2 bertukar menjadi ais huhu..cair meleleh dan menyentuh qalbu!!! terharu mekkkkk....

nickindajungle said...

juren...mmg sajer buat mu terharu...nanti leh la blanje aku ngan faiz lagi yer mek...hahaha awal bulan nanti aku balik... ^__^

IeYzA azmIEy said...

hohoho....tamau la sayer ginger spice yg gewdiks itu... sayer mau victoria!!! agagagagga.....

piawaian IS0 ke??? ahaks3