25 April 2011

::masuk tandas jangan la lupa nak kunci pintu::

pagi tadi selepas selesai membeli sarapan aku menuju ke tandas sebentar bagi membuat proses pembuangan sisa-sisa toksik yang ada didalam badan...oh ya, aku bukan masuk bersama makanan yang telah dibeli yer...aku simpan lah dulu makanan itu, takde selera nanti hoii nak makan bila dibawa masuk ke tandas...grrr.... nak dijadikan cerita seperti biasa la..aku akan menuju ke tandas yang pertama iaitu satu-satunya tanda cangkung yang ader..yang lain semua tandas duduk..aku malas sikit nak layan tandas duduk sebab kekadang tuh bersepah basah tempat duduk itu dengan air...kencing berdirikah???

haishh sudah macam melalut pulak cerita tandas ini...bukan nak cerita pasal kebersihan tandas pun...okeh sambung balik, pagi tadi aku masuk tandas terus menuju ke tandas nombor satu kan..tengok pintu tak tertutup rapat sah² la takde orang kan...kalau orang lain tengok pun macam itu jugak rasanya..aku pun terus tolak pintu dengan sopan...pastuh tetiba terdengar suara, ehh ader orang..orang didalam itu menjengukkan sikit kepalanya sesambil menahan pintu dari dibuka rakus oleh aku...aku pun ala² terkejut la..bukan lah ala² lagi tapi memanglah terkejut..hoiii akak cleaner rupanyer (sebab dia dah tunjukkan muka dia sikit kan itu yang aku tau akak cleaner)...

adoyaii aku tergamam dan terpaku sebentar terus tercakap opss sori...sebenarnya aku nak cakap lain kali kunci la pintu tuh ahkakkk oiii....nasib baik mata aku neh tak ternoda dan tak sempat berbuat dosa mengintai ahkak sedang membuat proses pembuangan besar atau kecik tidak dapat la dipastikan dicelah² pintu tandas itu...grrrrrr....saya sangat GERAM la dengan ahkakk tauu...saya pulak yang jadik malu, nasib baik takde orang...macam budak kecik jer ahkak neh tak kunci pintu...takut terkunci dari dalam ker ahkakk oiii...haishhhh...geramm lah aku...

okehh.. Tata!!

jangan lupa kunci pintu selepas masuk tandas okehh..


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

6 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

IeYzA azmIEy said...

wakakakakakkaka!!!


eeeeyyyuuuu ta senonoh la itu org... apalah boleh ta kunci pintu, mcm dak techik takot nk kunci pintu... anak sedara saye umo 5tahun pon pandai kunci pintu walau mak dia marah berkali2 ta kasi kunci takot pape berlaku... haisshhh!
kakak tu kena masok tadika balik!

esarli budak baik said...

dah x tahan sgt dah ahkak tuh.. muekekkee..

a_Jay said...

hahaha tolol nate nih..nikki, hebat tulisan mu..bisa memberi gambaran jelas pada ku haha..terbaekk

nickindajungle said...

eza: dia tak0t k0t..
snow: maybe la kot..
juren: sokmo kate aku tolol..aku dok wat lawok pong sokmo mu nok suke selok2... ;p

Far8 budak baik said...

hahaha aku pun penah macam tu gakkkk
nasib baik kau tak ternoda..
hahaha ayat tak ley belahh

nickindajungle said...

itu la..kalo idak musti mata dah naik juling...kahkahkah