05 April 2011

::mengisi masa lapang yang tak berapa nak lapang::

chetttt....orang mengisi masa lapang tuh bila berada dirumah tanpa berbuat aper²...tapi aku?? mengisi masa lapang yang tak berapa nak lapang neh kat opis...kahkahkah mamtik la kalo boss tangkap aku tengah berseronok-seronok berbelog pada pagi neh..ala sekali sekala sajer takpe lah enchek boss...boleh la..boleh la...boleh la...ngee~~~ baru sajer selesai melepasi saat² genting dalam menjalankan tugas²ku sebagai pekerja buruh kasar..agagaga

okehh....dengan ini aku nak bagitau la aku dah siap menjoinskan diri dalam contest yang telah ditag oleh esarli budak baik...baiknyer budak esarli neh tag aku banyak² contest...dua jer punnn..tuh pun nak cakap banyak...ngee~~ sebenarnyer tiga tapi aku nak buat dua jer dulu...kehkehkeh mekasih yer tag aii..kalo u tak tag aii kompom la aii sangat malas nak menjoinskan diri ngan contest sebab asik menang tak dapat jer kan....ader jugak duk usha² contest yang menarik tapi selalu bertangguh-tangguh nak joins...last² contest pong sudah ditutup...hihihihi

hari neh disebabkan aku banyak masa jadi aku pong terus la ambil peluang yang ader menjoinskan diri...harap² dapatlah menang sebijik kete volkswagen yang comel itu salah satu darinyer...kalau menang kesemuanya pong aper salahnyer....kahkahkah

tata!!


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

8 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

IeYzA azmIEy said...

sayer p0ng ada tag jugak... T_T
muahahahaha lalalalalla~~


ngah busan neyh meh bagi sayer kerja... nak hapdet blog pong malas smpat hapdet satu ajer

nickindajungle said...

kamu tag contest yg esarli budak baik tag saya...wuwuwuwu jadik kiranyer saya suda buat la itu contest...haruskah saya membuatnya 2 kali? T___T
okehh...refferalnyer akan saya letakkan nama kalian berdua supaya adil lagik saksama...ngaaa~~

IeYzA azmIEy said...

muahahahaha!! sesajer mengusik kamo0... kerana kebosanan yg melanda siang hari tadi....
dgn internet yg buat hal bagai nk gila!

nickindajungle said...

yunkk...contest yg kamu tag itu saya lom buat lagik...kahkahkah...
kemalasan melanda pulaks...

esarli budak baik said...

x pasal2 jerk kan.. miahahahahaa..
klu der mase t'luang la tuh.. klu xder tiada paksaan mehhh.. ;p

nickindajungle said...

itu lah...masa terluang neh ader jer...tp ntah..kahkahkah

Khuzrin Kamarudin said...

tak pernah join contest... :(

nickindajungle said...

khuzrin..jom ahh joins..saya pong xpenah menang..ngee~~