03 June 2010

::Nash's Wedding::

Hari Wesak lepas cik nick pulang ke kamp0ng untuk menghadiri Majlis Perkahwinan kawan baik cik nick di Kuala Terengganu...balik kamp0ng p0n semata-mata nak pegi kenduri tuh...balik hari jumaat..kenduri hari sabtu...then balik Putrajaya semula pada hari ahad...agak penat tapi dah lama tak balik kamp0ng kan...alang² ada kenduri tuh balik jer la walaup0n sekejap...nak cuti lama² p0n takleh lak..c0z ader pr0gram lain lak yang menanti...huhuhu bizik sungguh cik nick neh...hari sabtu tuh, cik nick sampai lambat s0, terlepas la teng0k pengantin berarak kan..bet0i ker penggunaan ayat cik nick tuh?? ngeh3...sesampai jer kat tempat yang dituju...terus cik nick masuk dan mencari-cari pengantin perempuan...hehehe dah jupe tuh per lagik..b0rak² la..dah lama giler tak jumpa...last jumpa tahun bila ntah..cik nick p0n suda lupa...tambah² lagik kawan cik nick yang s0rang neh jauh nun di Sarawak..menjadik pendidik anak bangsa kat sana... ^_^ s0, cik nick p0n tanya la..."mana hasben k0?" dia p0n cakap..."hasben aku dah p keje"...hah?? rasa macam tak percaya jer...hari kenduri p0n pengantin leh gi keje lagik...aiyakk...bi0r betikk....cik nick cakap dia tipu..dia kata betul..tgk baju melayu dah siap buang ader siap² tergantung kat tepi almari...cik nick masih lagik dalam dua samada nak percaya atau tak...pastuh, kira percaya la...hahaha ntah betul ntah tak minah neh...sajer nak tipu cik nick k0t...s0, cik nick dpt teng0k lam camera jer la gamb0 hasben dia...huhuhu then sempat la cik nick berp0sing² sebel0m makan...dah siap p0sing pastuh p makan² n pastuh balik...abess sudaa...sekiaannnn...hahaha

gamb0 yang sempat di'snap'

jumpa lagi next entry


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

2 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

afiza said...

cik nick bile lg??hehehe...

nickind@jungle said...

insyaAllah...sampai masa nnt...akan dikhabarkan la... ^__^