14 March 2011

::mari kita buat senaman mulot::

hello!!
petang² isnin neh memang agak mengantuk...mood hari isnin sememangnyer tak berapa nak ceria la bagi orang² macam aku kan...sebab masih lagi terasa dalam mood berweekend...owhh bestnyer kalau dapat bermalas-malasan dirumah pada saat dan ketika ini...lalallalala

sememangnyer hari neh agak kekurangan kerja..jadi sifat kemalasan yang ader dalam diri itu semakin la menjadi-jadi manjanyer...huh **boleh bagi saya kerja banyak² tak sampai pengsan.....grrrrr...apakah?? kononlah nak tunjuk rajin sangat...wekkk...tipu..tipu...saya memang seorang yang pemalas. titik. noktah. jangan tanya lagi kenapa(?) sebab aku pun tak tau aper yang dah aku taip neh..tapi malas lah nak tekan backspace balik... kan dah cakap tadi aku seorang yang pemalas..jadi nak buat aper semua pun malas...kehkehkeh

okeh..okeh..berbalik kepada tajuk kita tadi...tadi kata nak ajak wat senaman mulot kan...sekarang kita mulakan yer...
satu...dua...tiga...go!!! baca laju-laju dan jangan tekan brek!!
catu cenje, ciput cia-cia came copot cambil cari cengkerik. ciput cuke cia-cia came copot cebab copot cahabat ciput. cemace ciput came copot cari cengkerik, ciput cakcikan catu cahye cerah. cahye cerah ciput cakcikan cangat cerah campai ciput came copot cilau. cahaye cerah cube culik copot. ciput cangat cuak. ciput cepat-cepat camba copot cebelum cehaye cerah cempat culik copot. copot cangat cuak came. ciput came copot cepat-cepat cari chelter cambil cepat-cepat cembunyi. ciput came copot cembunyi cenyap-cenyap cupaye cahaye cerah cucah cari ciput came copot. ciput cakap came copot, "chuuu... chuuu... cenyap... cenyap copot...". copot cambung cakap, "copot cudah cenyap... ciput cenyap camelah...".celepas cejam, cahaye cerah cudah chow cebab cucah cari ciput cape copot. ciput came copot cangat cuke cebab cahaye cerah cudah chow. copot cenyum cambil cakap, "copot cayang ciput cebab ciput celamatkan copot..." ciput cenyum cambil chow came copot...


okehh...itu sajer senaman kita untuk petang ini...
tata!!


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

3 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

nAdEyYa iSnOr said...

cayer cangat chuke chare ciknik chenaman cebab chasul2 came cam copot ci ciput,,wakakka,,,seyes den udah cheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee sasul udah,,wOohaa,,!!

al-lavendari said...

cemput nafas cayer !

Cik Eliza said...

hahahahah!

<3

like!