05 January 2011

::Selamat Tahun Baru 2011::

wahh...dah 4 hari tahun 2010 telah meninggalkan kita...rasanyer masih belum terlewat kot aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua...lama jugak belog aku neh tak berhapdet...kebizian hujung tahun masih belum reda...aku masih lagi bertungkus lumus meng'clear'kan kerja-kerja untuk tahun 2010...

Alhamdulillah....tinggal sedikit sajer lagi nak siap...memang agak memenatkan coz banyak sangat nak disiapkan dalam masa terdekat neh...dengan kerja lagi...dengan hal personal lagi...fuhh....kekadang terasa keserabutan itu macam dah tak tertanggung rasanya...tapi aku cuba bersabar...bersabarlah...lalalalalla~~

Azam tahun baru?? nanti la kot...azam sebelum² neh pon tak tercapai lagi...okehh, aku amik azam tahun lepas la jadikan azam untuk tahun ini..boleh gitu?? ngee~~

ok itu sajer la kot yang terlintas kat kepala wotakss wat masa skang...
Tata!!!


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

0 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho: