05 September 2010

::Contest:".A.K.U.D.I.A & P.O.L.C.A .D.O.T .S.H.A.W.L.S"::

Jom join contest dekat² nak raya neh...hihihi
Last² menet aku baru nak join ini contest...
Tarikh tutup dia ari neh...hah?? Adakah masih sempat?? -.-'
Harapnyer masih sempat la cik pupel yer...
Kalo cik pupel cakap tak sempat saya menangis berguling² disini.. T_T

Okess...mari kita lihat contest apakah ini yer tuan² dan puan² sekalian..chettt..dah macam rancangan marilah memasak pulak...hahaha sudah..sudah...jangan kamu nak mengarut pulak...ngeee~~ Begini ceritanyer...sedang saya berjalan-jalan ke belog...tapp ternampak ini contest..tengok tarikh tutup..owhh...masih sempat...jadi saya pun terasa mahu join...hihihi


Ada 3 kategori:
  1. Anda Dan Polca Dot Shawls. <---Ini Pilihan Saya.. ^__^
  2. Anda,Dia Dan Polca Dot Shawls.
  3. Dia Dan Polca Dot Shawls.
Nak tau lebih lanjut tentang contest ini..sila KLIK SINI
Dan ini dia saya n polkadot yang dipertaruhkan....Bukan pertaruhan judi yer...lallalala

Meh nak bercerita cket asal usul saya dan shawl polkadot ini...hurmmm...Ini bukan shawl saya.. T__T Shawl ini kepunyaan kawan saya...Masa tuh dia datang dari Terengganu dan lepak di rumah saya (sebab dia nak jumpa BF dia...hahaha amp0nnn..) Pastuh dia mahu keluar dan dia ternampak shawl yang saya baru beli (saya belum pakai lagi...dia rasmi dulu..tapi saya tak kisah..saya kan kawan yang baik..hehehe)..ehh..pastuh dia cakap mahu pinjam la, macth ngan baju dia katanyer...saya pon bagi la dia..dan dia pon cakap kat saya.."ehh, aper kata kau pakai shawl aku, aku pakai shawl kau"..hihi

Suka..suka...saya pon dengan rakusnyer amik shawl dia dan pakai keuar bersama Mr. F saya...owhh...sungguh cantik rasanyer bila saya memakai polkadot ini...hahaha *sila jangan muntah yer sebab saya suka perah santan* Lepas tuh kan, terus saya terpikat ngan shawl polkadot ini...tapi masih belum mendapatkannyer...harap² saya dapat menang yer dan mana tau kot² cik pupel nak bagi hadiah shawl yang polkadot jugak...boleh la saya melaram tiap² hari ngan polkadot itu...kehkehkeh

Kena tag 3 orang...saya tag kamu yer cik kak sekalian... Cik Lisa, Cik Yatie & Cik Aimi... Cepat..cepat join..sudah mahu tutup ini contest...
Nota jari: Gaya saya ngan banner contest cik pupel macam lebih kurang sama jer kan?? Saya tak tiru tau... T__T


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

6 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

PuPeL said...

thanks ya sudi joint :) gud luck..

iCaLoVeZiE said...

Good luck untuk polka dot shawl contest! :D

a_Jay said...

kalau shawl itu aku beli sendirik sudah semestinya aku hadiahkn ia utk kamu...

yAtie.sB said...

hurmm..thx tag.
tp cik yatie x menyempat nak bt contest nih.
bru tgok ni haaa..

xpela cik nick, mayb cik yatie akn cube di lain contest ye..itu pn kalo di tag..he he he..
thx cik nick..all the best~!

nickind@jungle said...

ein: kalau begitu aku tunggu la adiah darimu yg dibeli sendirik..hahaha

cik yatie: a'ah..last menet join neh kul 2++ pagi wat entri..haha semangat coz tak pat nak tido...nnt kalo ader lagi cik nick tag kamu yer..hihihi

Cik Yana said...

kite pun ade satu shawl camni,,
same warne,, hee~
btw, gud luck for da contest :)