16 April 2012

::Baby Fatih's 1st Step - Meniarap::

entri tertunda namanya nie...entri lepas ada cerita pasal my hero kecik dah boleh meniarap kan..tapi tak up pun lagi entrinya sebab tak ada gambar...hari nie baru nak up entri sebab gambar sudah selamat dimasukkan ke dalam komputer...dah la mencuri masa mentaip entri belog masa waktu bekerja...hoiii sangatlah berdedikasi ini pekerja kan...sila jangan bagitau boss saya okehh....

pada 11 April 2012 aku sedikit kurang sihat lah...tetiba jer kepala ini memeningkan diri dan jugak memuntah-muntahkan dengan banyak sekali *ayat apakah???*...aku boleh terlelap sesambil tengok telebesen dengan si kecik kat tepi aku...tersedar bila en.suami panggil dari dapur suruh tengok si kecik tuh...tengok² jer si kecik tuh..owhhh hero ibu sudah boleh meniarap...sangat comelah kamu meniarap sambil menghisap tanganmu itu...hahahahaha *sesi memerah santan untuk anak*..bila dah lama dia meniarap mula la bising⊃ kepenatan sebab lama duk meniarap...dah nak kena terbalikkan dia semula ke posisi baring...akhirnya berjaya jugak hero aku meniarap...hari tuh dah terkial² nak meniarap tapi tak berjaya lagi...nak kena cukup tarikh dia genap 4 bulan baru nak berjaya nak meniarap..hehehehe

 *masa tengah terkial-kial nak meniarap tapi tak berjaya*
*hoyehhhh...dah berjaya meniarap dengan jayanya*

okehh itu saja cerita kita pada petang ini..sekian, terima kasih...
Tata!!!


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

6 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

lea said...

hohohoho....sib bek isap jari tgn mukan isap jari kaki :P

nickindajungle said...

hepp....jari kaki lom sampai lagi nak isap.. ;p

lea said...

lau isap jarik kaki ti, standby la ekk...hehehehehe

nickindajungle said...

hepp...itu cakap org2 lama jer...lalalala

lea said...

ahahahahah...cakap org2 lame p0ng kene dgr gak...
xde lama mne nk de yg baru kn...
yg pasti kene la pndai2...huahuahua

Azhafizah[フィザ] said...

lepas ni bertateh pulak kan..>.<