08 November 2010

::Cik Snow Punya Wedding::

Seawal jam 11 pagi aku sudah keluar dari rumah menuju ke ERL...turun di Bandar Tasik Selatan dan menaiki KTM ke Kajang...sudah janji dengan kawan kat sana mahu ke kenduri member Sepaku[dot]Net...nasib baik aku tidak lewat kali neh...hehehe al-maklum jer la aku kan puteri bersiong (?) *tiada kaitan* ...kahkahkah

Sampai ke tempat yang dituju iaitu di Kampung Jawa, Klang...pengantin lelaki baru jer sampai...kompang dipalu pengantin baru..duduk bersanding tersimpul malu...ehh...ternyanyi pulops....hahahaha Bila semua dah berkumpul, kami pun menuju la ke umah pengantin...dah sampai umah pengantin aktiviti kami makan jer la...tak p tengok pon dorang bersanding...ekekeke sebab dah lepas, masa tuh depa tengah makan beradab dah...dapat gak merasa makan lauk pengantin walaupun cuma telur puyuh...agagagaga

Dah siap makan² dan membakar lemak yang ado (sebab duduk kawasan anas..huhuhu).. kami pon menyerang ke dalam umah pulak...pengantin sibuk duk bergambar kenangan bersama ahli keluarga...tunggu jer la dulu...sesudah itu, kami pulak menerkam pengantin untuk bergambar...w0ww....jurugambarnyer sangat sporting tau...siap snap 2 3 4 puluh keping lagi gambo kami...ahahaha okehh aku tipu...tapi memang banyak gak dia punya jurugambar snap gambor kami bersama walaupun kami bergambar menggunakan kamera masing²...tapi jurugambarnyer tidak melepaskan peluang snap gambar kami beramai-ramai sehingga la kami selesai bergambar bersama pengantin...sangat suka...hihihihi

Lama jugak la kami lepak disana...lebih kurang lepas Asar baru kitaorang beransur pulang...hihihi bila berkumpul ramai² memang masing² tak hengat² jalan pulang kan?? Aku sampai umah pun dah dekat ngan kul 7...sangat penat hari itu...penat berkejaran dengan tren... T__T walaupon penat tapi sangat seronok dapat berkumpul lagi beramai-ramai...entah bila lagi kita dapat berkumpul bersama kan (?)

Jomm kita layan gambor yer...biarkan gambor yang bercerita...lalalallala


Di saat kegilaan mula melanda...hahahaha


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

2 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

✿ y a t i e.sb ✿ said...

Selamat Pengantin Baru untuk Pn. Snow dan En. Azri.
Semoga Berbahagia ke Akhir Hayat.

* ini merupakan kali ke-2 me & cik nick bersua muka.hehe.
nice to know u cik nick :D

nickindajungle said...

hihihi...nice to know u too cik yatie...nati2 leh jupe lagi kan... ^__^