08 July 2010

::Kunci...Kunci...Kunci::

Petang semalam aku balik keje awal cket daripada biasa...h0h awal la sangat...ngee~~ sampai umah dalam kul 6.30 petang...sebelum tuh aku singgah dulu kat kedai runcit kat bawah umah aku tuh... *almaklum la aku duk umah bangl0 14 tingkat* beli la sayur k0bis ngan aiskrim 2 batang...plan nak makan² sambil teng0k tv...sesampai jer depan pintu umah aku, aku bukak la kunci² yang ad0....last skali nak bukak kunci pintu utama untuk masuk ke dalam umah...TAK BOLEH...aiyakkk ceman0 aku nak masuk neh...huhuhu aku masih lagi mencuba dan terus mencuba...tetap jugak tak b0leh...sampai dah merah² jari aku yang runcing neh....kahkahkah


Aku memang dah berputus asa masa tuh...aku nak rep0rt kat pejabat penyelenggaraan, kul 6.00 petang d0rang dah tutup pejabat...sudahnya aku pun duduk la depan pintu umah aku sesambil mengenang nasib badan makan aiskrim yang aku beli tadi...ingat nak simpan satu, last² aku habiskan kedua-duanya c0z takut nanti dia menCair pulak...kesian dekat aku kan... T__T nasib baik la jiran² sebelah dan depan umah aku takde yang kuar 0r pulang dari kerja...kalau tak, musti aku maluss² biawak...hahaha

Dah siap makan² aku c0ba lagi...tapi masih tidak berjaya....aku memang dah berputus asa masa tuh...aku buat keputusan untuk pegi jenguk pejabat penyelenggaraan...mana tau k0t² d0rang tetiba ada pulak...aku pun kuar balik, dah suku jalan aku tergerak hati nak patah balik untuk menc0ba lagi....then aku masuk balik c0ba dua tiga kali....akhirnya tapp!! yesss...yesss....yesss...aku berjaya bukak....h0yeyy!!! berpeluh ketiak neh nak membuka t0mb0l pintu yang satu tuh...huhuhu pasneh kena wat rep0rt la suruh d0rang tukar t0mb0l baru....kalau kena lagi lain kali, masak la aku.... +.+


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

2 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

princeduyong said...

mmg kena report...kang ade yang tido kat surau nanti...

nickind@jungle said...

kal0 surau p0n dikunci...td0 tepi surau jer la jawabnyer... ^__^