06 July 2010

::Kemalasan Melanda Diri::

wahhh....hari neh rasa sangat malas semalas-malas yang amat...h0h0h0 ayat betapa nak menggambarkan kemalasan pada hari neh...nak kata takde keje, ader...nak kata ader keje, takde...hahaha sudah wengg² la pulak...kerja ader tapi tidak mendesak...sebab itu la kemalasan ini semakin menjadi-jadi...ditambah pula dengan kesejukan airc0nd kat 0pis yang sudah berada di tahap beku neh...tutup jer airc0nd tuh b0leh tak? ggrrrrr....menggigil kesej0kan... *.*

~pitcha ehsan p0kcik g0ogle~

dalam kemalasan yang melanda aku neh...sempat jugak menaip entri neh...aku pun tak tau aper yang aku duk menaip neh...ikut jer aper yang jarik aku menari pada papan kekunci neh...lalalalla jari neh tengah rancak menari lagu hip h0p k0t...tuh yang rancak jer duk menaip neh...kalau tak, takde la wujudnya entri ini...cheettt...aper yang aku dah mengarut neh....lalalallala

0kesss...sebelum aku terlanjur lebih jauh...baik aku set0p dulu disini...daaaa


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

4 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

amar haziq said...

malas2 pun sempat update blog
maknanya tak malas lah tu..huhu

jenguk2 lah blog saya k;) http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

hudhud said...

ni btl2 bosan ni haha. btw click LG for u :)

yAtie -sB- said...

mggu ni mmg mggu malas kot..
org pn dilanda syndrome malas pi keje..haha :D

nickind@jungle said...

amar: malas wat keje...tp tetibe terajin lak hapdet bel0g.. ^_^

hudhud: buhsan yg ala2 gitu...hahaha

yatie: kamu p0n malas jugak yer..rep0rt kat b0ss...hehehe