12 December 2008

Salam Aidiladha

Salam Aidiladha kepada semua......raya haji tahun neh aku tak wat korban pun...tapi kat umah aku neh kakak aku yang sulung ader wat korban skali ngan aqiqah anak dia yang nombor 2....bagi aku biasa jer...ntah tak rasa cam raya jer...ekekekeke musim raya aji neh ramai gak yang kawin selain dari wat korban jer....sepupu aku ader yang menikah...tapi just akad nikah jer la dulu....sanding nak wat skali ngan kakak dia bulan 6 tahun depan.....sedara mara semua pakat duk kata nanti dia naik pelamin ngan perut membuncit...sempat ngandung dulu nak tunggu lagi 6 bulan untuk sandung...ekekekeke kawan skolah aku pun ader kawin gak...sama gak ngan budak opis....tapi aku tak dapat pi pun kenduri kawin kawan² aku tuh....huhuhuhu takde rezeki aku nak pi.....sabtu neh aku dah nak balik putrajaya....cuti dah abis so kena kembali untuk bertugas la pulak...huhuhu rasa cam sekejap jer duk kat kampung neh dah nak balik tempat aku mencari rezeki....ader cuti lain kali balik lagi....hehehehe


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

2 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

a_Jay said...

tak buat korban..abis tu tolong pegang tali lembu dok? hahaha
selamat kembali bekerja!

nickind@jungle said...

aku dok pegang pun tali lembu...aku duk ngadap depan tv jer..ekekeke anak buah aku la balik citer...