01 December 2008

♥skandal[?]♥

skandal[?]......tak kisah la ngan suami orang, tunang, kekasih or bos...ermmm tapi bukan la bermaksud aku yang ader skandal....huhuhu sajer nak coretkan di sini aper yang berlaku disekeliling aku n pada teman² yang aku kenal la...semuanyer berkaitan ngan ♥skandal♥ dengan suami orang...mula² kisah berlaku kat opis aku neh....budak pompuan kat opis neh ader skandal ngan suami orang....budak laki tuh pun kerja sama tempat ngan aku gak...nak dijadikan kisah...satu pagi tuh si isteri neh datang la serang budak pompuan neh kat opis...dihantuknyer kepala budak pompuan neh kat pintu...sib baik la masa tuh org tak ramai sgt..tp bos² ader la yang nampak...pastuh suami dia datang tenangkan isteri dia neh....tuh la kali kedua budak pompuan neh kena serang...sebelum neh dah kena tapi kat luar opis la...tapi tak serik² gak budak pompuan neh...aku pun tak tau la naper...kawan² dia dah banyak kali bagi nasihat tapi tak nak dengar.....

tuh kisah kat opis aku...lagi satu neh lak kisah budak tempat keje lama aku...satu malam tuh tepon aku bunyi.....tengok² akak kat tempat keje lama aku tepon....borak² pastuh kuar la citer sebenarnyer pasal adik dia still lagi berhubungan ngan budak pompuan yang sama gak keje ngan aku dulu...akak budak laki neh nak mintak nombor tepon budak pompuan neh....tp nombor dia dah ilang coz tepon lama aku rosak.....aku tanya la naper leh jadik camtuh coz adik dia baru jer setahun kawin....akak dia pun baru tahu coz ader sedara yang ternampak la dorang kuar.....so dia cakap la kat akak budak laki neh suruh la cakap kat budak pompuan neh....dari citer yang aku dengar dari kakak budak laki neh...si pompuan neh kata dia tak tau yang si laki neh dah kawin...kalu dia dah tau dia takkan kacau suami orang....tapi dia berenti keje dulu n pi cari keje kat KL pun sebab budak laki neh....dulu kitaorang keje kat sama tempat pastu si laki neh benti keje n pi KL coz tensen ngan bos a.k.a pak sedara dia...tuh la si pompuan neh pun cari keje kat KL gak n dorang slalu la jumpe....tapi aku rasa si pompuan neh dah tau yang si laki neh dah nak kawin....tapi ntah la kalu dia betul² tak tau....dan aku sendiri tak baper suka sangat kat budak pompuan neh....depan orang macam baik n bagus jer tapi belakang baru la tau camner prangai dia sebenar...maklum la orang cantik neh tak nampak keburukan dia...nampak yang baik² jer....aku takde la kata aku neh baik tapi sepanjang aku kenal ngan dia la...kakak aku sendiri pun cakap gitu coz dia kenal la ngan mak n famili budak pompuan neh....n sepanjang aku kenal ngan budak pompuan neh, sama la macam yang kakak aku gtau....macam pandai la berlakon wat lemah lembut sedangkan hakikatnyer tak gitu....ntah la, biarkan la dia ngan cara dia ek...mintak² la dijauhkan aku jadik gitu....

last but not least.....yang neh lak berlaku kat kawan aku sendiri...ari tuh dia antor emel n citer kat aku dia ader la main² mesej ngan suami orang....errmmm aku ala² terkejut ngan tak la....hehehehe aku pun citer la kat dia pasal budak opis aku yang kena serang tuh.....dia pun knal ngan budak tuh coz dulu dia sama tempat keje ngan aku sebelum bertukar.....then dia kata yang dia takde la sampai ader skandal macam tuh skali....katanyer sekadar bermesej² biasa jer...apa pun aku harap dia xder la jadik salah sorang dari mereka yang ader skandal ngan suami orang neh.....


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

3 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

a_Jay said...

a'ah aku pun gerun dgr citer psl scandal2 nih...sadis kan hihihi..buat pe la nk share makan nasi yg sepinggan tu..baik la gi cari lauk lain...igt best ke share2 ni, makan tak kenyang gak..last2 mesti sakit hati...nauzu billah..

p/s: aku doakan kwn ko yg baru berjinak2 tu supaya jgn tergoda ngan laki org tuh...amin. Kalu tak mesti la bertambah cite scandal yg ko kutip tuh hhehehehe

nickind@jungle said...

aku pun doakan gak kawan aku tuh berhati-hati n amik pengajaran dari citer aku tuh....mintak la dijauhkan dia terlibat ngan perkara macam tuh...aminnn.... ekekekeke

a_Jay said...

Aminn... :-)