07 December 2008

::c.h.i.k NOT k.e.c.h.i.k::

cuti untuk raja aji dah bermula.....aper lagi, balik kampung la....sesampai jer kat umah mula la sekaki jer anak buah aku yang 2 orang tuh....si Jaja neh nak lak ngan aku...kalu sebelum neh aku balik susah jer nak ngan aku...bila dah 2 3 ari baru la nak dekat ngan aku...tapi balik kali neh, aku sampai jer terus jer nak dekat ngan aku....yang kelakarnyer bila aku tanya "saper aku?", dia jawab "kechik" dan bukannyer "chik"......ekekeke puas la aku duk betulkan tapi susah tul nak ikut....mula² betul la disebutnyer tapi bila biar dalam 2 3 jam n tanya dia balik...panggilan "kechik" gak yang dia sebut.....pastuh ma aku citer la Jaja kalu tanya dia saper nama adik aku dia kata "duri durian"...ekekekeke macam² la si Jaja neh....yang si kakak nyer Lily lak ader la citer dia....banyak cakap tul la si Lily neh...sama jer dua beradik neh....si kakak suka bercerita..si adik lak suka membebel....ekekekeke penat layan telatah dorang neh.....lusa dah nak sambut raya aji.... SALAM AIDILADHA kepada semua....


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

2 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

a_Jay said...

panggil kechik tu bule tahan lagi...ni panggil duri durian tak tahan tu hihihi lucu bik

nickind@jungle said...

tuh la...leh la aku pasan diri aku still kechik lagik cam dulu...ekekekeke