31 May 2011

::nasi kosong ikan masin::

haaa...aku bukan nak cerita pasal drama yang bertajuk "Nasi Kosong Ikan Masin" yang pernah di tayangkan di astro ria pada bulan lepas kot....tapi nak cerita pasal diri aku sendiri la..dah namanyer belog personal kan..haruslah menceritakan segala yang aku inginkan tentang apa yang terjadi pada diri aku kan... ;p

okeh...sejak dua tiga empat menjak neh aku telah kehilangan selera makan...bukan kata tak nak makan langsung tapi entahlah...aku pun tak tahu kemana selera itu telah lari meninggalkan aku...kalau dulu selalu jer beli makanan tengahari dengan pelbagai lauk....tapi sekarang? tengok lauk² pauk yang menyelerakan pun langsung tak membangkitkan selera aku untuk memakannya...apatah lagi mahu mentekedarah(?)..agagagaga

apa yang aku membangkitkan selera aku sekarang hanyalah menu ini....sila rujuk gambar dibawah yer tuan-tuan dan puan-puan sekalian....
....
...
..
.
tadaaaa!!!!


iya...itulah dia makanan yang aku terasa nak makan setiap kali pergi membeli makanan di cafe opisku ini...sila lah percaya tuan-tuan dan puan-puan sekalian...iyer itu adalah hanya nasi kosong berlaukkan ikan masin yang tak berapa nak masinnyer dan berkuahkan sedikit sambal belacan....haiyaaa....cemana mahu sehat kalau asyik mahu makan makanan sebegini....aku tahu aku tak boleh amalkan selalu memakannya...selera aku terhadap lauk ayam sama sekali telah hilang dalam tempoh 2 3 bulan ini...tapi kalau ayam yang dimasak dekat rumah boleh jer aku balun makan...kahkahkah

tapi aku takde lah nak makan lauk itu hari² sebab aku pun tahu tak berapa elok jugak untuk kesihatan aku sekarang ini kan...haruslah makan makanan yang mempunyai khasiat yang lebih...iyer aku cuba untuk memakannya tapi tekak aku neh masih lagi dalam proses asik mahu mengeluarkan balik makanan yang telah disumbat....huhuhuhu memang agak terasa seksa la sedikit..tapi tahan jer lah kan...perkara biasa lah bagi setiap wanita yang mengalami saat² seperti aku ini...

okeh...tata!!


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

5 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

esarli budak baik said...

alor cian.. tp xper, tok bebrp bln ajer.. jaga kesihatan yer.. ;p

nickindajungle said...

yer baiklah puan snow...kamu pun sama jugak jaga kesihatan kamu... ;p

esarli budak baik said...

baik! ehehehe.. ;p

IeYzA azmIEy said...

bagus2.... anak ni ta demand lebih2, lau tak kamo0 jugak yg letih nnt... ngee~~

Dayana AZ said...

ehee, dayana pn pna tgk jugak cite ni .. nti mkn yg lg bkhasiat taw :) .

btw, jom join segmen dayana tutup mlm ni !

http://www.herstoriie.com/2011/06/segmen-hs-kalaulah-saya.html