07 October 2010

::Header Baru Lagi::

Yeayyyy...Akhirnya aku berjaya jugak menyiapkan header baru yang tak seberapa neh..Sudah lama rasanya mahu mencipta header untuk belog aku yang sangat comeyy tak berapa nak comeyy sangat neh..Tapi macam biasa la, kemalasan dalam diri aku yang menebal neh tak pernah nak nipis²...Aku dah siap simbah ngan asid sulfurik (?) pun dia tak nak nipis² jugak...Makin tebal lagik ada la..

Okeh...mari kita tengok header aku kat atas tuh.. Cantik tak?? Cantik tak?? Sila la puji ianya cantik tertarik dia memang tak dab0ommm...hahaha
Ok dahh...itu sajer.. Tata!!


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

5 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

|| y a t i e.sb || said...

cantik mcm cik nick :)

nickindajungle said...

mekasih...hihihi

edy said...

somey2 cam tuan dia hehe

nickindajungle said...

wawaweee~~ tq bro..edit gitu2 jer..carik gambo2 yg menarik cket...mix n match jer la...hihihi

saya_arief said...

simple is nice..
;D