14 October 2008

hari² yang sibuk

ari neh banyak keje yang nak diselesaikan...ari² sibuk datang menjenguk aku...ekekekeke dari pagi sampai ke petang ngadap ngan kerja...neh baru berpeluang aku "dating" ngan blog aku neh...aper yang nak ditulis ari neh...

petang tadi masa pi solat zohor aku jupe ngan opismate aku masa kat Unit L dulu...dia bagitau aku yang sijil n surat induksi umum aku dah sampai....lepas solat aku pi amik kat dia....punya la lama aku tunggu ari neh baru la dapat....member² satu kursus yang kerja kat utara majoriti dah dapat seminggu lepas tuh...risau la gak, mana la tau kot² tak lulus ker....hehehe

*********************************************************

jumaat - abis kerja aku ikut budak opis balik umah dia kat seremban....aku tido kat sana coz esoknyer nak pi kenduri kawin bos aku kat temerloh....sampai umah dia lepas maghrib.....mandi² n solat, gosok baju untuk kenduri esok....lepas tuh kitaorang kuar nak pi carik adiah tp sampai² kedai semua dah tutup la...huhuhuhu tak jadik beli adiah bantai la main bowling satu game....hehehe then balik makan² pastu tido.....

sabtu - pagi² lagi dah bangun...maklum la ari neh nak pi kenduri kawin kan....hehehe konon nak gerak kul 9 pagi...tup² terlajak kul 10 pagi baru nak gerak...biasa la pompuan la katakan....pi kuala pilah dulu amik kawan liza sebagai pemandu pelancong...ekekekekeke sampai tempat kenduri dekat ngan kul 1 tengahari....siap makan, bergambar n jumpa ngan pengantin, kitaorang bertolak balik....tp tak balik terus....hehehe sempat lagi singgah 2 buah umah, pi beraya skali la umah kawan² liza...dalam kul 8 malam baru gerak balik ke seremban dari kuala pilah.....berjalan sakan la satu ari tuh....

malam tuh ngah syok² aku tido tiba² perut aku sakit lak...tengok jam baru kul 1.42 pagi....aku kena cirit-birit...huhuhu pastu perut aku meragam lagi kul 3.30 n 5.01 pagi....aiyooo kurus la aku kali neh....ingatkan abis la cirit birit aku tuh...tup² perut aku sambung lagi la ragam dia tuh....total aku melawat to*let = 5 kali....agak² la baper kilo dah turun berat aku ek...hehehehe ntah aper la yang aku makan.....maklum la makan kat banyak tempat.....huhuhuhu

ahad - balik putrajaya.....


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

2 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

a_Jay said...

gi temerloh gempak tak?

nickind@jungle said...

gempak tu idak ler...biasa2 jer mek...yang gempaknyer dressing aku n budak opis aku ler...aku rasa dressing kitaorang paling glamor gitu...hehehe kang aku bolos la gambo kat cni...lum transfer ker pc lagik...