14 September 2009

~[N]azira[n]~

selesai sudah keje hako menjalankan naziran....
pada 10-11 September aku ditugaskan untuk membuat naziran di opis KL....
mang la berat ati nak p bulan2 pose neh...
tapi arahan kan p jer la...
rasa cuak gak coz alasan aku kena p kerana aku masih bujang..
walhal wakil dari unit lain yang ader anak malah mengandung lagi yang p...
fisrt time bagi aku terlibat ngan naziran neh...
aku tak tau aper yg perlu aku lakukan....
aku berterima kasih gak kerana mencalonkan aku...
bukan aper...walaupon aku tak rela ati..
tapi banyak la yang aku perolehi hasil daripada naziran neh...
dari aku tak tau jadik tau...
so kalo kena lagik untuk tahun² hadapan takde la aku blurrr...
laporan pun telah aku siapkan dan telah pon selamat dihantar kepada ketua naziran aku...
selesai satu tugas keje....hehehehe



extra : lepas abes naziran ari tuh hako p jupe kawan hako...
dah selesai gak semua masalah yang melanda..
dah terang n jelas semuanya...
harap takkan berlaku lagik salah paham pasneh...


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

2 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

ladylikejeans said...

hehehehe..
selesai sudey.. :)

nickind@jungle said...

yup...alhamdulillah...
selesai semuanyer...