20 August 2009

~[k]etidakstabilan emos[i]~



ermm....emosi aku ker yang tak stabil???
boleh la gak dikatakan begitu....
penangan dari ketidakstabilan orang lain...
aku juga terjerat sama ngan emosi neh...
bila tahap kesabaranku tidak dpt lagi dibendung...
aku bisa mengaum seperti singa kelaparan...huh

aku lebih suka bersabar...
tapi tahap kesabaran ader hadnyer...
sampai masa bila dah terlalu kerap disimbah ngan minyak gas...
akan marak membara seperti api yg membakar...


warghhhh.....
sungguh tak suke ngan keadaan neh...
sungguh benci ngan perasaan neh...
pergi jauh dari diri aku!!!


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

1 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

εïз .y a t i e.sb. εïз said...

hurmm..musim kot Nick..
me pn m'alami simptom2 ~[k]etidakstabilan emos[i]~ itu..

ntah la..
hurmm
^_^