24 June 2009

Hantu???

ermm....hantu???macam saspen jer tajuk tuh kan...anyway tuh bukan pasal hantu yang mengacau aku or aku ader terserempak ngan mana² hantu kat umah or kat luar umah....jugak bukan citer dari kawan² mengenai hantu yang mereka pernah jumpa....

begini la alkisahnyer bermula kisah hantu ini...jeng...jeng...jeng...semalam aku ngah tengok tv ngan housemate aku tuh...budak neh baru jer masuk umah aku 3 minggu lepas....dia tangkap la gambo ngan henpon dia...pastuh dia anto gambo tuh kat bopren dia la...tak lama lepas tuh bopren dia tepon tanya ngah tengok tv ngan saper...dia kata macam biasa la tengok berdua ngan aku...pastuh dia kata ader org kat blakang housemate aku neh lam gambo tuh...macam hantu katanyer, pakai baju putih....apa lagik saspen la housemate aku neh konon²nyer...tengok² balik rupernyer nampak aku kat blakang dia tuh...aku tengok la gambo tuh...pastuh kitaorang gelak bagai nak rak la....mang aku la lam gambo tuh...mang macam hantu pon gaya aku tuh...hahahaha aku sendirik pon takot tengok...lupa lak nak amik ngan dia gambo tuh, dia dah delete pon...takot katanyer nengok gambo tuh...kalo idak leh la post kat cnie....hahaha


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

2 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

ladylikejeans said...

kEkEkEkeE.. MeMuLa bAcE CaM SuSpEn jErK.. mAk oI RuPe cIk nIcK MlM TuH cAm aNtU?? BiOr bEtIk? SiB BeK JuMpA Ri tUh CiK NiCk x cAm aNtU.. kWaNg3

nickind@jungle said...

hemoi...hemoi...cik snow neh...hep x bek taw...bese r ruper duk kat umah...mang cam antu pon...wakakaka