18 May 2009

Latihan Rowing

Hari khamis lepas aku ader latihan rowing lagi untuk kali kedua...tinggal lagi satu latihan jer lagik yang dijadualkan pada awal bulan jun nanti...ari tuh aku jadik cox'n...orang yang memberi arahan kepada rowers...tp yg neh lbh pada mengajor bebudak neh coz majoriti tak tau lagi caranyer...aku kena jadik cox'n coz sebelum neh aku telah pun menjalani latihan asas rowing...aku tak yakin sangat nak melatih bebudak neh coz aku sendirik pun ilmu tak brape nak cukup lagik....

Dalam keterpaksaan aku redah ajer la...hahaha mana taknyer nak suruh kawan aku yang sorang lagik dia tak yakin leh muat tempat cox'n tuh...coz yang untuk 8 orang tempat cox'n tuh mang kecik yang amat...ngan aku pon ngam² jer...penat jugak la duk memberi arahan...ader yang degil tak nak dengar arahan...aku terpaksa menjerit coz yang duk kat blakang tak dengar aper yang aku cakap...bila cakap kuat² kata aku garang pulak...adoiii....mang penat la melayan karenah dorang...tapi aku teruskan jugak...aku cuma ajar aper yang telah aku pelajari masa kat kursus dulu...

Bagi aku kalau kita nak berjaya dalam aper pun jua bidang yang kita ceburi...kita kena la dengar aper yang diajar...kalau asyik nak merungut dan tak nak dengar cakap macam mana nak berjaya...aku akui yang aku bukan seorang pengajar yang baik...tapi aku cuba untuk sampaikan aper yang telah dipelajari...dan orang yang menerima tuh mesti la fokus...bukan fokus pada menda² lain...ahaks...meluah perasaan lak aku neh...cukup...cukup...bukan meluahkan perasaan...sekadar berkongsi aper yang aku rasa... peace no war... :D


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

2 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

a_Jay said...

sore kuat menjerit tu takpe lagi...jgn mu jegilkan mata tu sudah lar...singa pun takut nnt hehehe...ape pun maintain cute!

nickind@jungle said...

hahaha...singa takut kat aku ka? mcm2 la mu ein...