24 February 2009

Sukan Jabatan 2009

Karnival sukan tiba lagi....ermmm macam biasa sejak tahun 2008 aku mula aktif ngan sukan neh...untuk tahun neh ngan permainan tradisional skali aku masuk...bukan aper sebab dah takde orang....so, isi jer la nama untuk memenuhkan pemain....batu seremban??? congkak??? boleh ker aku nak main ngan buahnyer yang besar gedabak....hehehe zaman kecik² dulu mang la leh nak jadik juara...tuh pun kes main ngan adik² ekekeke neh main ngan orang² tua lak....cara main la lagi la...ikut MAKSAK nyer rules....hehehe pelik tul cara main dia...tgk la camner ari sabtu neh..leh menang or sebaliknyer....huhuhuhuhu

Netball untuk sesi 2009 baru jer selesai pada 14 Februari ari tuh...oppss bukan ker ari valentine tuh...tak kisah la bukannyer sambut pun ari² gitu.....alhamdulillah untuk 2 tahun berturut² aku sertai netball neh team pengurusan yang menang....neh antara gambo² masa netball ari tuh....


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

2 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

a_Jay said...

hebat ler maria le ning....

nickind@jungle said...

hebat ke bendanyer...mu lagi hebat...hehehe