21 January 2008

i'm back...

ermm...dah lama aku x jenguk blog aku neh....macam dah lupa diri yg aku ader blog...ekekeke skang neh dah masuk 2 minggu aku kat unit baru...buat masa skang neh semuanyer ok n under control...chewaahhh hehehehe teringat lak aku pada kata² kwn aku yg ditulis kat blog beliau.....dulu aku n dia duk satu unit tp dia dulu dpt bertukar....n dia ader tulis harap ditempat baru, dia xkan jupe lagi ngan org² yg suka berlakon...n aku harap aku pun sama gak...walaupun tetap di jabatan yg sama tp moga di unit neh xde la org² yg pakai topeng....ekekekeke k la sajer jer nak menulis cket ari neh....

adios


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::

2 kata-kata dari kam0o yang sweet/macho:

Projetores said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Projetores, I hope you enjoy. The address is http://projetor-brasil.blogspot.com. A hug.

a_Jay said...

ERM...
selepas setahun, aku tak jumpe pelakon di tempat baru. Tapi aku bule ckp kat sini MACAM-MACAM ADE!! Hahahaha

Ein