Showing posts with label ♫Breastpump. Show all posts
Showing posts with label ♫Breastpump. Show all posts

02 April 2012

::for my love baby Fatih::

sudah agak lama belog nie tak berhapdet...dulu dah janji dengan diri sendiri akan merajinkan diri bila suda melahirkan baby...tapi masih jugak memalaskan diri untuk menghapdet belog comel nie...hajat hati nak ubah balik belog nie..tapi memang diri ini sangat malas nak berdepan dengan ini belog lah kan...hohoho nie pun nak menulis sebab nak tunjuk lah kan aku dah beli set pam baru untuk membuat stok for my cute baby boy lah..untuk siapa lagi...hihihihi sebelum-sebelum neh aku guna manual jer yang encik suami belikan masa aku dalam pantang dulu...pastuh mula dah rasa macam lenguh jer duk mengepam then beli la si pureen yang bateri and electrik operated tuh...agak kesakitan la cik 'B' disitu bila menggunakannya sebab kena control sendiri...juga agak melenguhkan tangan jugaklah kan...huhuhu

lama jugak duk buat research nak beli pam mana...duk berkira-kira nak beli spectra 3 tapi memikirkan nak mengangkut datang ke opis itu la membuatkan aku duk berkira-kira nak beli atau tidak dan sampai sudah tak terbeli...kumpul² duit dulu nak beli medela swing...dah survey dah dan dah muktamad memang nak beli swing jer...alih² ada keluar jenis pam yang baru yang ala² medela swing dan functionnya pun lebih kurang sama jer...then aku bagitahu encik suami nak pergi survey pam itu dulu lah...

jadi pada 31 mac 2012 aku pun pergi lah memanjangkan langkah ke onebabyworld kat taman permata...mula tu pergi yang dekat cheras tapi saja jer la nak pergi yang dekat KL pulak kan...kaki jalan la katakan..hahaha sampai sana tengok dia punya demo cara penggunaan pam tu dan decide nak ambil pakej yang itu...jadi selamatlah duit berterbangan menyambar itu pam...nak abis dah duit gaji...ngee~~~

inilah pakej pam yang telah dibeli...pakej pam autumnz marvel single electric breatpump...dah cuba dan sangat selesa dengan cik 'B'...hihihihi moga stok susu untuk baby Fatih akan bertambah selepas ini... ^__^

**pic from onebabyworld website**


::Thanks For Reading. Feel Free To Drop Your Comment::